maandag 19 november 2012

Mama




 

 

Eindelijk weer eens lekker aan de freubel geweest hier. Deze foto vroeg er om.  Dus ik ben in mijn kilo's papier gedoken op zoek naar wat bijpassends .. en gevonden.  Volgens mij is het een winter-/sneeuwlijn, maar whatever, het past ;).

Op de foto mijn moedertje en ik.  Een paar dagen voordat ze ging verhuizen naar een superfijn huis, met alle zorg onder één dak ... en dat alles op 100 meter afstand van ons huis.  BLIJ !!!
Ik wist geen titel voor deze layout.  Heb mijn moeder al een paar keer eerder "gescrapt" en volgens mij heten al die layouts "mama".  Dochter zei net: had 'm BMF genoemd .. en dat betekent dan weer Best Mothers Forever, aaaaah dat is toch lief als je dochter dat zegt hè?

En dit bovenstaande verhaal zit ik net op mijn blog te plaatsen, ahum .. en toen kreeg ik een seintje van Ageeth .. ahum. Blijkt dat ik vandaag wat had moeten aanleveren, ooh 1000 maal excuus ;). 

Anyway: de winter-/sneeuwlijn is er eentje van Bo Bunny /Snowfall, een prachtige winterse papierlijn met mooie kleuren blauw, bruin, zilver, wit en heeeeel veel glitters.  Daar hou ik wel van.

 

Tot scraps !

 

Corine


3 opmerkingen:

Tineke zei

Ik zag hem al op fb. Wat een prachtige layout en weer een echte Corinne. Zoveel te zien en zo'n prachtige papierlijn gebruikt.

blogvanco zei

Dank je Tinus ;)

Wil zei

leuke lo is het geworden