maandag 12 november 2012

kerstdoosjes

Dames,
Ik heb 2 doosjes gemaakt en daarvoor alleen linnen cardstock in kerstkleuren gebruikt.
Ik heb de doosjes met de cricut gesneden en 1 doosje later een stukje uitgestanst. In het dichte doosjes zitten waxine lichtjes. Het andere doosje zit een potje met een kaarsje in. Dat heb ik zo compleet in een huishoudwinkel gekocht.
Alle materialen kun je bij scrapcorner aanschaffen. Denk maar aan de roosjes, stickers, ponsen end. Ik geef zo een doosje aan mijn buren voor de kerst ipv een kerstkaartje. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat je hiermee een idee hebt opgedaan. Groetjes en tot de volgende keer. Hanny

3 opmerkingen:

Karin zei

Wat een ontzettend leuk idee zeg.
Mooi gemaakt ook

Groetjes karin xx

Tineke zei

Wat leuk weer.

Wil zei

leuk idee zeg