maandag 1 februari 2010

De winnares is...

De wedstrijd is gewonnen door: Lean
Lean, van harte gefeliciteerd en de kadobon t.w.v. 17,50 euro komt zo snel mogelijk jouw kant op!

Hier is de schitterende inzending van Lean:




Alle overige deelneemsters willen we hartelijk bedanken voor hun mooie inzendingen!! Heb je niet gewonnen, treur dan niet en doe de volgende keer gewoon gezellig weer mee! Verder ben ik weer druk met een album met patroon voor jullie wat ik binnenkort zal plaatsen.

Groetjes, Sandra.

3 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

oh wow! een terechte winares :) wauw! mooi hoor!

Unknown zei

OOOO ik ben natuurlijk nu helemaal in mijn nopjes en kom gauw lekker shoppen...hihhi.
gr,Lean.

Ageeth zei

Hoi Lean: Natuurlijk van mij ook van harte gefeliciteerd. Dank je wel voor je prachtige inzending.

Verliezers: Dank jullie ook wel voor alles en er komt snel weer een nieuwe wedstrijd.

Groetjes Ageeth