zaterdag 13 juli 2013

Layout Lotte

Opnieuw een layout die gemaakt is door Esmé.

Voor een vriendin heb ik een layout gemaakt van haar ondertussen tweeënhalf maanden oude dochtertje Lotte.

Als basis heb ik gebruik gemaakt van een vel wit cardstock, daar heb ik in eerste instantie een kleiner vierkant opgetekend (later heb ik dit stikt met de naaimachine met zowel een gewone als zigzag steek).

Verder heb ik gebruik gemaakt van het design papier van Echo Park, Beautiful Life. Het zijn allemaal zeshoekjes die ik al eerder had uitgesneden (gebruikt voor deze layout). Hierdoor heb ik weer gebruik gemaakt van dezelfde vellen design papier die ik toen ook al heb gebruikt, namelijk; Quatrefoil, Bouquets, Journaling Cards, Damask, Floral en Borders. Ondanks het feit dat ik maar 6 vellen designpapier heb gebruikt, lijkt het alsof ik meer vellen had. Dit komt door het dubbelzijdige papier. Hierdoor had ik meer keuze.  De foto is geplakt op een vel kraft cardstock met een stukje design papier er achter om het wat fleuriger te maken.



 

Met een paar kleine embellisments leuk je de layout nog een beetje verder op. Ik heb gebruik gemaakt van een paar knopjes, een bedeltje, een een uitgeponste vlinder. Verder heb ik een journal mogelijkheid gemaakt onder de foto. 

Als titel heb ik gekozen om de naam te gebruiken, deze heb ik gemaakt van thickers die ik nog had liggen.

Geen opmerkingen: