donderdag 4 juli 2013

Esmé






Ik dacht ik stuur mijn projectje maar weer eens :) lol.

Voor het eerst sinds maart 2012, weer een layout van mijn hand.
En het komt alleen maar door het papier die ik in de winkel zag 'liggen'. 

Gebruikt materiaal:  Bazzill White en Bazzill Kraft cardstock

Designpapier van EchoPark Paper de lijn Beautiful Life en de vellen Quatrefoil, Bouquets, Journaling Cards, Damask, Floral en Borders.

Diverse soorten distress ink om de kanten te inkten.

Verder de Silhouette Cameo ook maar weer eens uit het stof gehaald , hiermee heb ik de honeycombs (zeshoeken) uitgesneden. Dit was een bestaande achtergrond, echter heb ik hem aangepast.

Eerst heb ik een heel vel witte honeycombs uitgesneden en daarna van elk vel designpapier een rij honeycombs.

Toen alles met de losse hand op een vel kraft cardstock geplakt. Onder de honeycombs van designpapier zitten witte geinkte honeycombs.


Groetjes,


Esmé

Geen opmerkingen: