woensdag 31 juli 2013

album Italië









Over onze vakantie moest natuurlijk ook gescrapt worden. In de nieuwste Cards en More stond een leuk albumpje en dat idee gebruikte ik voor het album over Italië.
Met alle restjes heb ik het boekje versierd, hier en daar een foto gemat, een strookje papier als accent en als achtergrond. Zodra de foto’s erop zaten heb ik het boekje versierd met bloemetjes, stukjes tekst en hotfix.
Het ‘tasje’ heb ik ook aan alle kanten beplakt. Op de voorkant heb ik een collage gebruikt die ik heb vastgemaakt met verdikkingstape. Aan de binnenkant heb ik een klein verhaaltje geschreven over onze vakantie. Ook hier heb ik alles afgewerkt met bloemen, teksten, titel en hotfix.
 
Gebruikte Materialen: Echo Park Paper Beautiful life, wit en kraft cardstock, disstress inkt, randponsen, letterstickers, bloemen, hotfix, touw, stukjes tekst.



Geen opmerkingen: