vrijdag 18 januari 2013

Bierviltkaartje


Hallo allemaal,

Dit kaartje is weeer gemaakt op een bierviltje! Ik blijf hdat leuk vinden om te doen.
De mallen zijn van Marianne design en van Spellbinder. De standaard is van Joy. Verder, de materialen zijn allemaal bij Scrapcorner verkrijgbaar. Het plaatje is uit mijn eigen mijn voorraad.

Het kant heb ik met draad en naald gerimpeld. Toen dubbelzijdig heel smal sticky tape op de rand geplakt. Daar het kant op en daar een spellbinder rand op zodat ook de achterkant ook netjes is.
Hopelijk vinden jullie het leuk!

Dan dit. Ik heb mijn DT lidmaatschap voor Scrapcorner opgezegd.
Ageeth, ik heb het steeds met heeeeeeel veeeeeel plezier gedaan. Mocht je eens omhoog zitten of een gastdesigner nodig hebben, dan weet je me vast wel te vinden!

Ik Wens je heel veel succes.
Meiden bedankt voor jullie gezelligheid en ik kom wel steeds kijken hoor!

Groetjes Hanny

1 opmerking:

jans zei

wat een goed idee zeg heb net al die viltjes weggegooid grt jans