maandag 3 december 2012

condoleance kaartje



Hoi hoi,

 

Bij deze weer mijn bijdrage voor Scrapcorner. Deze keer heb ik een condeleance kaartje gemaakt, helaas horen deze ook bij het leven.

Ik zelf vind dit soort kaartjes net iets moeilijker te maken dan andere kaartjes omdat je het niet uitbundig kan versieren met bloemetjes en andere embellishments.

Gelukkig heeft het papier van Kaisercraft -The Lakehouse, van zichzelf al een erg mooi bloemendesign waardoor het makkelijker werd om er een stijlvol kaartje van te kunnen maken. In de double pocket card zitten drie tags; eentje met een tekst die ik zelf op de computer gemaakt heb, eentje met een vlinder die ik door middel van embossingpoeder gemaakt heb en de laatste is om zelf tekst op te schrijven. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

 

Liefs,

 

Milnie

3 opmerkingen:

Karin zei

Wat een stijlvol kaartje. Heel mooi

Groetjes karin xx

Fia zei

Blijft altijd moeilijk maar....wat prachtig met mooie details gemaakt..

hart,gr Fia

Cards en Box bij Lady M zei

het is een heel passend kaartje geworden groetjes maartje