maandag 20 februari 2012

My men


Ik wil in de eerste plaats Wil heel veel sterkte wensen met het enorme verlies van haar man.  Hier zijn haast geen woorden voor.  Wat moet dat vreselijk zijn!  Sterkte Wil !

Afgelopen week heb ik deze LO gemaakt:

My men
Deze layout is gemaakt met het papier van Echo Park / Yours Truly.  Ik vind het een lijn met mooie kleurtjes !
De foto is er weeeeeeeeeeeeeer eentje van onze fotoshoot van vorig jaar.  Het wordt tijd voor een nieuwe shoot geloof ik.
Deze LO is gemaakt in de kleuren rood en zwart, maar in deze lijn zit ook roze.  Met dat papier heb ik ook een layout gemaakt, die volgt in de loop van de week.

Bedankt voor het kijken maar weer,
liefs, Corine

3 opmerkingen:

Scrapcorner zei

Lieve Corine,
Wat heb je weer een schitterende LO gemaakt. Bij jouw werk zie je steeds weer wat nieuws wat nog niet opgevallen was. Knap hoor !
Liefs Ageeth

mariska zei

Wat heb je een schitterende layout gemaakt Corine.
Hij ziet er ook erg mannelijk uit. Heel leuk.

Liefs mariska

marja zei

wat mooi! gaaf hoe je dat gedaan hebt met die kralen!