maandag 23 januari 2012

Tasje

Ik heb een tasje gemaakt met het prachtige papier van Basic Grey; 'Kissing Booth'. Het papier is voornamelijk bruin en roze (jaaaa, mijn favoriete kleuren), maar diegene voor wie dit tasje is, houdt erg van aqua blauw, dus heb ik deze kleur toegevoegd en het roze weggelaten.







Het patroon van dit schattige tasje is te koop in mijn eigen shopje; Sandra's Scrapshop!
Nou, snel door met het volgende scrapsel...deze keer ook met dit prachtige papier welke jullie in de winkel van Scrapcorner kunnen vinden, maar dan wel met roze! Nieuwsgierig?? Nog even geduld aub! Haha!
Fijne week allemaal!

Groetjes, Sandra

7 opmerkingen:

Hanny zei

Leuk!!!! groetjes Hanny

Ageeth zei

Wow sandra wat een prachtig project heb je er weer van gemaakt. Dank je wel.
Liefs Ageeth

marja zei

wauw prachtig met die laagjes!

Wendy zei

wat een leuk tasjes zeg!!! en die laagjes vindt ik geweldig

blogvanco zei

Wat ontzettend mooi gemaakt !!

Cards en Box bij Lady M zei

geweldig mooi dit leuke tasje groetjes maartje

wil zei

leuk zeg