maandag 29 augustus 2011

Kadotasje

Toen ik dit prachtige papier van Echo Park 'Victoria Gardens' kreeg van Ageeth voor mijn opdracht voor het Designteam, was ik er gelijk helemaal weg van!
Ik heb er een kadotasje van gemaakt waar je binnenin de 2 kleine vakjes een klein kadootje kunt doen! In mijn geval heb ik er Merci reepjes in gedaan, maar je kunt er in stoppen wat je wilt (zolang het er maar in past dan hè hahaha).




De prachtige rozen in het vel 'Rose Garden' zijn ook prachtig om uit te knippen!






Ook voor bijpassend cardstock en het crème en groene lint kunnen jullie in de winkel van Scrapcorner vinden!

Groetjes, Sandra

3 opmerkingen:

Ageeth zei

Wow ik ben hier helemaal stil van. Wat een supertasje !
Dank je wel
Liefs Ageeth

Wil zei

leuk zeg gaaf is hij weer

Dilly zei

Geweldig kadotasje. Je zal het maar krijgen! Het tasje zelf is al een kadootje.