maandag 8 augustus 2011

1e tandje

Hallo iedereen!
Hier mijn eerste bijdrage als DT-lid van Scrapcorner!

De layout is gemaakt met het papier van Echo Park – Victoria Gardens.. en laat dat nou net mijn favo merk zijn op dit moment! Ik sprong dan ook een gat in de lucht toen Ageeth me mailde dat ze het merk gaat verkopen in de winkel!

Op deze layouts staat mijn dochter, uiteraard mijn favoriete scraponderwerp!
Op deze eerste layout lacht ze heel breed voor me zodat ik een foto kan maken van haar eerste tandje!

Gebruikte materialen ‘1e tandje’: papier van Echo Park – Victoria Gardens, wit cardstock, scrappers floss, distress ink ‘brushed corduroy’, letterstickers, hotfix steentjes, tags, nietjes, edge distresser en printer.
Iedereen bedankt voor het kijken!
Groetjes, Natalie

3 opmerkingen:

Scrapcorner zei

Lieve Natalie, Dank je wel voor deze bijdrage. Hij is prachtig. En ik weet dat de volgende 2 ook al zo leuk geworden zijn. Dus iedereen blijf kijken.
Liefs Ageeth

blogvanco zei

Wat een mooierd Natalie, zowel de LO als je dochter ! En ik lees net dat jullie getrouwd zijn, van harte gefeliciteerd daarmee en veel geluk samen !
Groet, Corine

Wil zei

wat een leuke lo zeg super gedaan ja mooi papier is dat he