dinsdag 12 juli 2011

Enjoy...

...it's your Birthday!

Met het prachtige papier van Kaisercraft Chanteuse, heb ik deze kaart gemaakt! Ik heb de vellen 'Eco' en 'Staccato' gebruikt welke jullie natuurlijk in de Scrapcorner Shop kunnen vinden!
Ik vond het gebloemde vel wel mooi, maar een beetje te druk naar mijn smaak, dus ik heb gewoon een paar bloemen eruit geknipt!






Natuurlijk heb ik er weer een Magnoliaatje op 'geplant'. Binnenin zit een hekje om het tuinthema een beetje door te zetten!
Het patroon van deze kaart (incl. het hekje en het binnendeel) komt morgen of overmorgen in mijn webshop; Sandra's Scrapshop.
Nou, dan ga ik snel aan de slag met het nieuwste papier van Kaisercraft: Blea & Ivy wat net in mijn brievenbus plofte! Ook alweer zooo prachtig! Bedankt Ageeth!

Groetjes, Sandra

7 opmerkingen:

Ageeth zei

Lieve Sandra, Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Leuk ook die vorm zo ! Je hebt er weer een heel werk van gemaakt. En wat leuk dat het patroon weer verkrijgbaar is in je eigen shop.
Liefs Ageeth

wil zei

wauuuuuuuuuuuuuuuw he die is echt gaaf g worden supper kaartje

C@ro zei

Wat een schatje zeg! Super gaaf.

Miranda de Groot zei

het is weer een schitterende kaart sandra
groetjes miranda

m@deliefjuh zei

super sandra! zie gelijk dat jij het bent :D

blogvanco zei

Prachtig, je zult toch zo'n kaart krijgen met je verjaardag. Wat een werk joh !!

Dilly zei

Sandra, dit is geenkaart maar een compleet schlderij. Prachtig, wat een uren zullen hier in hebben gezeten. Hij zal toch bij je in de brievenbus vallen, dan ben je echt een bofkont.