dinsdag 7 juni 2011

En dit is 2

Maar het blijft niet bij Hanny, Nee Natalie wilde ook heel graag lid van ons team worden.

Hoi hoi, ik ben Natalie, ik ben 21 jaar en samen met mijn verloofde en dochter Faye (mei 2010) wonen we sinds kort in ons eerste eigen huis in het Zeeuwse Goes.
Ik denk dat ik zeker al 6 jaar scrap.. vaak veeel layouts.. maar ook wel eens een kaartje, boekje of een home deco project. Als ik mn creativiteit maar kwijt kan!
Naast het scrappen fotografeer ik ook heel graag, en begin ik dan binnenkort ook aan de fotovakschool om van mijn hobby mn werk te kunnen maken
Vind het een hele eer dat ik het Scrapcorner DesignTeam mag komen versterken en ik heb daar dan ook heel veel zin in!
Groetjes vanuit het zonnige Zeeland!



Natalie

4 opmerkingen:

Hanny zei

welkom natalie, ik wens je veel succes. groetjes hanny

blogvanco zei

Heey wat leuk, een "oude" bekende :-) Welkom in het team Natalie !!
Groet, Corine

Wil zei

welkom bij het team leuk dat je er ook bij bent

Dilly zei

Hey Natalie, wat leuk dat we hier elkaar weer tegenkomen. Heel veel succes als DTlid.