woensdag 20 april 2011

Nieuw in de Webshop!!!

Hallo Allemaal,
We hebben weer een groot aantal nieuwe artikelen aan de webshop toegevoegd:

Karen Foster - Scrappers Floss
Nu ook de overige 4 kleuren Scrappers Floss van Karen Foster.
Verkrijgbaar met 13,7 meter per spoel en nu dus in 14 verschillende kleuren!

Ook hebben wij in de webshop kunnen plaatsen
My Minds Eye - Lush 2 - Fuchsia
12" Dubbelzijdig Papier en Flocked Papier:


Journaling Pad, Trims, Rhinestones, Brads,
Rhinestone Brads, Buttons & Flocked Chipboard Album:


en van
Kaisercraft Rhinestones
4 nieuwe soorten rhinestones van Kaisercraft,
de vierkanten hebben 30 st en de ronde 34st per verpakking.


Persoonlijke Naamstempels
De laatste tijd krijg ik veel vragen over de naam stempel die ik op mijn creaties gebruik.
Daarom wil ik jullie er graag op attenderen dat deze enorm leuke stempels
ook in de webshop te bestellen zijn! Vele verschillende soorten en designs!!!

Ik persoonlijk heb de pre-inked vorm omdat ik deze super handig vindt:


Dus mocht je je creaties ook van een eigen stempel willen voorzien,
ga dan snel HIER heen en bekijk alle opties!

Lieve & Creatieve Groetjes, Marit.

Geen opmerkingen: