maandag 21 februari 2011

Mannenkaartje



Bij deze weer een bijdrage vanuit mijn kant. Ik kreeg het prachtige papier van Marjolaine - Basic Grey toegestuurd en ik vond het echt het perfecte papier voor een mannenkaart. Het maken van mannenkaartjes blijft een vak apart naar mijn mening; niet te veel poespas zoals bloemetjes en glitters zoals je bij meeste andere soort kaarten rijkelijk kan gebruiken. Ik ben er nog steeds geen ster in, maar het papier heeft me erg goed geholpen en dit is het resultaat..!
Veel liefs Mélanie



3 opmerkingen:

Scrapcorner zei

Lieve Mélanie, Een mannenkaartje is inderdaad op de 1 of andere manier erg lastig, maar ik vind dat je er perfect in bent geslaagd. Wat een leuk label ook !!
Dank je wel, wat mij betreft is je MoJo er weer helemaal.
Liefs Ageeth

Unknown zei

de tekst erbij is ook zo gaaf.
groetjes,lean

Wil zei

wauw mélanie hij goed gelukt hoor super gedaan echt stoeren kaart en die tekts is dat een stempel erg leuk