maandag 6 december 2010

Misty is like Santa Layout - door Lean.




Hoi deze keer heb ik een kerstlootje gemaakt met mijn hond Misty en het super gave papier van My Minds Eye - Holly Jolly. Ik heb de paperkit gebruikt. Hierin zitten 9 dubbelzijdig vellen en een accessory sheet met super gave details. Je kan het papier ook heel mooi gebruiken voor niet kerst lay-outs of kaarten. Op de 2e foto zie je de details heel mooi. De kerstballen heb ik gemaakt met chipboard dik ingesmeerd met gesso daarna drogen met de heatgun (het popt dan heel mooi op). En ik heb het gesprayd met glimmermist maar kan ook met verf als de gesso droog is.

Heel veel scrapplezier weer groetjes, Lean.

6 opmerkingen:

nora zei

Mooie LO heb je gemaakt Lean!!Groetjes Nora

Scrapcorner zei

Hij is weer helemaal prachtig. Dank je wel Lean !!
Liefs Ageeth

jans zei

alweer zoo'n mooi lo prachtig grt jans

Astrid zei

Oww ... wow zeg, wat een prachtige LO, echt suppermooi !!!

groetjes Astrid

blogvanco zei

Ooh wat een gave LO. En ook een fotogenieke hond :-)

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Wat heb je die weer gaaf gemaakt Lean! Helemaal geweldig!
Liefs, Marit.