dinsdag 24 augustus 2010

Lay-out in Tagvorm - door Lean.


Hoi ik heb een lay-out gemaakt in de vorm van een tag. De hoogte is 29 cm. Ik heb het papier gebruikt van Basic Grey - Olivia alles is roze en nag meer roze. Dus een echte meiden lijn!

Vandaar dat ik een foto van mijn nichtje hebt gebruikt heerlijk op het strand. Ik heb ook nog de pons van Martha Stewart gebruikt de Daisy Fun en die is echt heel gaaf. Als basis heb ik kraft gebruikt maar dat kan natuurlijk ook gewoon met beige cardstock of roze waarom niet. Heel veel scrap plezier weer en misschien nog wel een beetje vacation fun[mijn titel van de tag].

Liefs Lean.

7 opmerkingen:

Scrapcorner zei

Lieve Lean,
Wat een origineel idee om het in een tagvorm te doen. De uitwerking is zoals altijd ook weer super en origineel.
Dank je wel
Liefs Ageeth

Unknown zei

graag gedaan en tessa wilde ook graag uit de kast..hhihihi.
fijne dag nog,Lean.

Het zonnetje in huis zei

Hallo Lean,

Wat leuk gevonden zo in tagvorm, en mooi gemaakt ook natuurlijk :-)

Groetjes, Jaimie

Wil zei

o wat leuk idee zeg heel erg leuk gedaan

chantal zei

wouw schitterende layout
erg leuk gedaan
liefs chantal

blogvanco zei

Wat leuk zeg, heel erg vrolijk en een erg leuke vorm !

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Wat een leuke Layout en zo orgineel...super hoor!!!
Bedankt voor de inspiratie!
Liefs, Marit.