maandag 12 april 2010

Sugar Dog Layout - door Lean.



Ik heb het papier Basic grey - Sugar Rush gebruikt....vandaar mijn titel! De bloemen zijn onder andere van Prima Marketing 'Trellis Roses Oranje'. Zo als je ziet heb ik er een beetje een vintage style aan gegeven met muzieknotenpapier en een stukje oudhollandse stof voor de grote bloem. Er zijn dus meerdere mogelijkheden met dit vrolijke papier! Kijk maar eens bij de andere creaties van het designteam hoe verschillend het allemaal is! Ik heb 2 foto's geplaatst zodat het leuk de diepte weergeeft.

Liefs, Lean.

4 opmerkingen:

Scrapcorner zei

Lieve Lean,
Dank je wel voor je schitterende bijdrage. Hij is weer super. En die hond van je ben ik gek op. Wat een heerlijk beest.
Liefs Ageeth

Unknown zei

wat een mooieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Lean heel leuk gedaan met je hond toppie

Liefs nellie

blogvanco zei

Wat een heerlijke knal-layout ! Mooi met die stofbloem en het brede kant !

Unknown zei

Graag gedaan en dank jullie wel voor de leuke reacties.
gr,Lean.