maandag 29 maart 2010

Bloempot Kaart - door Mélanie.




Hoi, Hier ben ik dan met mijn 1e bijdrage voor Scrapcorner. Het is wat kleurrijker voor mijn doen, maar dat komt vooral door dit prachtige, fleurige papier van Basic Grey! De lijn heet Sugar Rush en ik vond het echt
een verademing om mee te werken. Uiteraard is dit te koop bij Scrapcorner. Omdat ik het zo heerlijk fleurig vind heb ik besloten om er iets nieuws mee uit te proberen; een Flowerpot kaartje. Het idee is van Stephanie Luman en je kunt HIER de tutorial vinden om deze zelf ook te maken!

Liefs, Mélanie.

11 opmerkingen:

Scrapcorner zei

Lieve Mélanie,
Wat een leuke kaart is het geworden. Ik heb zelf dat patroontje ook al eens gebruikt en is leuk om te doen. Jouw uitwerking is heel anders geworden. Leuk !!
Dank je wel !!
Liefs Ageeth

Unknown zei

wat een schatje Melanie wat een leuk idee en heel mooiiii papier

Liefs nellie

blogvanco zei

Superleuk gedaan Melanie, lekker fleurig ;)

m@deliefjuh zei

leuk zeg! ik wil dit ook nog eens gaan doen... maar ja.... die waslijst word steeds groter. maar het geheel is heerlijk vrolijk!

groetjes!

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Heel erg mooi gemaakt zeg!

Liefs Ida

Margreet zei

hij is prachtig Milnie....ik heb het patroon ook liggen, maar heb er nog niets mee gedaan!
groetjes, Margreet

Sapipzi zei

Mooie kaart Melanie!!! Mijn to-do-list word steeds langer in plaats van korter...........

Liefs, Margo

Unknown zei

Heel mooi gemaakt Melanie en een leuk idee.
gr,Lean.

chantal zei

wouw schitterende kaart
erg eluk gedaan
groetjes chantal

.:♥Marit Pettinga-Meijer♥:. zei

Hoi Milnie,
Wat heb je dat weer mooi gedaan! Door jouw uitwerking heb ik meteen weer zin om dit patroon weer eens uit de kast te halen! ;)
Je kaartje is bjoetiefoel!
Liefs, Marit.

Anoniem zei

wat een leuk fris kaartje heb je gemaakt:)