woensdag 9 december 2009

Designteam


Wij zijn op zoek naar nieuwe leden om ons Designteam te komen versterken!
Helaas heeft Ilonka ons te kennen gegeven dat ze de werkzaamheden voor het Designteam niet meer kan combineren met haar privé-leven en daarom helaas genoodzaakt is om te stoppen.
Wij bedanken haar hartelijk voor haar inzet!

Wij zoeken niet 1, maar zelfs 2 gemotiveerde nieuwe creatievelingen om ons team te komen versterken!!

Wat verwachten wij van jou?

Wij vragen jullie om ons per email (info@scrapcorner.nl) een foto te laten zien van drie verschillende werkjes. Je mag ze nieuw maken, maar ze mogen ook recent zijn gemaakt.
Dit mogen kaarten, lay-outs, projectjes of (mini)albums zijn, natuurlijk helemaal door jou zelf gescrapt!
Voeg hier een beschrijving van jezelf toe (leeftijd, hoe lang je al scrapt, evt. je eigen blogadres etc.) en de reden waarom jij in ons Designteam wil komen en wij jou moeten kiezen!
Lever dit alles voor 31 Januari aanstaande in (dit i.v.m. de drukke Decembermaand).
Hierna zullen wij rond half Februari de nieuwe leden voor het Scrapcorner Designteam bekend maken!

Wat kan jij van ons verwachten?

Wij vragen jou 1x per 3 maanden een 'groot' project te maken met werkbeschrijving en tussendoor af en toe wat kaartjes/lay-outs etc te plaatsen. Dit afgewisseld met de overige leden van het Designteam. Wij voorzien jullie dan van de nieuwste scrapmaterialen uit de winkel waar jij je naar hartelust mee mag uitleven! Wij zijn nog een klein, maar groeiend team waarin ruimte is om je te ontwikkelen! Onze enige 'eis' is om zoveel mogelijk spullen van onze winkel te gebruiken die wij je aanleveren.

Nou, lijkt het je wat? Reageer dan snel en wie weet zit jij binnenkort in ons Designteam!

Heb je vragen? Mail ons dan gerust!

Groetjes, Ageeth en Sandra

4 opmerkingen:

m@deliefjuh zei

Hoi

als eerst natuurlijk vervelend van Ilonka.
maar dit is natuurlijk wel een super kans! ik ga me hier zeker voor inzetten.. en ga even mijn projecten verzamelen :)
helemaal leuk! jullie horen van mij!

groetjes martine

PatriciaKleijn zei

Wow wat een gave kans, van ilonka had ik idd zoiets begrepen helaas!

Ik wil me zeker aanmelden hiervoor dus ik ga zo alles even verzamelen :D

*Kus Patries*

Jeanet van der Lee zei

Lijkt mij ook super leuk! Ben hier al een tijdje naar op zoek. Vanavond ga ik op mijn gemakkie effe een mail sturen.

Wil zei

leuk hoor ik doe ook mee voor zo top kans zeg
kan haast niet wachten